Kundesenter


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Ofte stilte spørsmål / FAQ

 

 

Hvor er pakken min?

 

For å sjekke statusen på din bestilling, kan du gå inn på "Ordrestatus" som ligger under Kundeservice. Hvis du har ytterligere spørsmål, er du velkommen til å sende oss en e-post på info@vvskupp.no. Ordrestatus oppgis ikke pr telefon da denne må undersøkes før det kan gis tilbakemelding.

 

 

Hvorfor er sendingen min forsinket?

 

Det kan dessverre oppstå forsinkelser enten fra produsent eller fra transportør. For å få oppdatert informasjon om statusen, vennligst ta kontakt med oss på info@vvskupp.no. Vi gjør vårt beste for å svare samme dag, med unntak av helger.

 

 

Selger dere reservedeler?

 

Dersom vi tilbyr merkevaren, kan vi undersøke muligheten for å skaffe spesifikke reservedeler for deg. Vennligst send oss varenummeret og en kort forklaring på hva du trenger til info@vvskupp.no. Vi skaffer også reservedeler til produkter som tidligere er kjøpt gjennom vår nettbutikk.

 

 

Betalingen min har forsvunnet i nettbanken, hva skjer?

 

Dette er normalt for ordre med leveringstid over 7 dager. Ordrebeløp reserveres ved bestillling men vil etter 7 virkedager ikke være synlig på konto. Beløpet trekkes uansett ved forsendelse av ordre.

 

 

Hvordan returnerer jeg en vare?

 

For å opprette en retur må du først logge deg inn som kunde. Deretter går du inn på "Retur" som ligger under Kundeservice. Fyll ut returskjemaet for ordren og produktet/ene som ønskes returnert Dette må gjøres innen 14 dager ettermottakelse av varen.

 

 

Feil leveringsadresse med fakturabetaling?

 

Vennligst undersøk at leveringsadressen er korrekt på ordrebekreftelsen. Dersom den er feil ber vi deg om å kontakte oss umiddelbart ved å ringe 470 57 000. Om du ikke har anledning til å ringe, kan du også sende oss en e-post på info@vvskupp.no.

 

 

Ønsker tilbud på varer.

 

For å motta et tilbud, vennligst send oss en e-post med varenummer eller link til produktet/ene og ønsket antall til info@vvskupp.no. Eventuelle spørsmål kan også besvares ved å ringe oss på telefonnummeret 470 57 000

 

 

Har dere showroom eller fysisk butikk?

 

Vi har dessverre ingen showroom eller fysisk butikk. Vi tilbyr imidlertid klikk og hent på vårt lager, som ligger på adressen Bjørnstadmyra 10, 1712 Grålum.

 

 

Har dere klikk og hent?

 

Ja, vi gir deg muligheten til å benytte deg av vår "klikk og hent"-tjeneste. Når du legger inn bestillingen, vil du motta en e-postvarsling så snart varene er klare for henting. Vennligst merk at hentetiden er fra 12.30 til 15.30 på ukedager (unntatt helligdager). PS: Enkelte produkter sendes direkte fra leverandøren til deg som kunde, noe som medfører at tjenesten "klikk og hent" ikke kan benyttes.

 

 

Kan dere skaffe produkter leverandørene deres tilbyr?

 

Absolutt! Hvis du ønsker å bestille et produkt som våre leverandører tilbyr, men det ikke er tilgjengelig på nettsiden vår, kan vi normalt løse det for deg. Vennligst kontakt oss på info@vvskupp.no og send oss varenummer eller lenke til produktet. Vi vil da sjekke tilgjengeligheten og gi deg et estimat på leveringstiden.

 

 

Tilbyr dere montering?

 

Dessverre har vi for øyeblikket ingen samarbeidspartner for montering.

 

 

Har ikke fått ordrebekreftelse?

 

Dersom du ikke har mottatt ordrebekreftelsen, vennligst dobbeltsjekk din e-postadresse og sjekk søppelpostmappen før du tar kontakt med oss. Om du fremdeles ikke har mottatt bekreftelsen, er du velkommen til å kontakte oss via e-post på info@vvskupp.no, gjerne fra e-postadressen knyttet til din bestilling.

 

 

Jeg har sett ett produkt dere tilbyr billigere på en annen nettbutikk, kan dere tilby samme pris?

 

Hvis du har funnet et produkt vi tilbyr til en lavere pris et annet sted, klikk på linken "Har du sett varen billigere?" under prisen på det aktuelle produktet. Fyll deretter ut skjemaet, og vi vil normalt svare samme dag 

 

 

Noen av varene i min bestilling er ikke på lager, kan dere ordne dellevering?

 

Selvfølgelig kan vi ordne en dellevering for deg. Det tilkommer imidlertid et frakttillegg på 200,- kr for denne tjenesten. Vennligst ta kontakt med oss via e-post eller telefon på 470 57 000 hvis du ønsker dette, og vi vil sende de tilgjengelige lagervarene umiddelbart.

 

 

Jeg har returnert varer til dere, når får jeg igjen pengene mine?

 

Returer blir samlet opp på hentestedet og levert til oss av Bring. Det står normalt på sporingen at pakken har ankommet Extra Grålum, men det kan ta noen dager før vi mottar sendingen. Når vi mottar og sjekker returen, vil du motta en kreditnota på e-post hvis returen er i tråd med våre vilkår. Vær oppmerksom på at behandlingstiden for retur kan variere, og vi gjør vårt beste for å behandle dem så raskt som mulig.